niedziela, 31 sierpnia 2014

Nominacje, nominacje everywhere, czyli nominacja dosięgnęła i mnie

Hej, hej, helou.
Dostałam nominację od Kamana. Oto pytania:

1. Złapała Cię kiedyś policja? :D
Nie, nie złapała. :D

2. Myślisz, że związki homoseksualne są dobre dla społeczeństwa?
Moje zdanie jest takie: jeśli nie obnoszą się ze swoją seksualnością na około, w sensie nie siedzą na ławce i nie mizdrzą się, to ok. Wolność Tomku w swoim domku. Niech sobie będą. Oczywiście, to nie znaczy, że pary heteroseksualne mają od razu przyzwolenie na publiczne mizdrzenie się, bo i to, i to jest tak samo obleśne.

3. Pomyśl liczbę, bardzo dobrze. Dlaczego taka?
To ja myślę? :D No, niech będzie. 7. Bo lubię. :P

4. Załatwiałeś się kiedyś w miejscu publicznym?
Nope. :P

5. Już twierdzisz, że jestem mocno porąbaną? 
Kamciu, kochanie, ja to wiedziałam od początku, zanim jeszcze napisałaś do mnie chociaż słowo. :P

6. Dlaczego piszesz?
Bo sprawia mi to przyjemność.

7. Masz coś na bani?
Co... Nieważne, przyjmijmy, że nie.

8. Co zabrałbyś ze sobą do Hogwartu? Jedną rzecz i dlaczego.
Zapewne różdżkę. Bo to podstawowa rzecz, dzięki której mogę prawie wszystko?

9. Dostajesz buzi od murzyna na środku ulicy. Co robisz?
Ymm... Co...? Dostaje w pysk, tak samo jak każdy inny nieznany mi mężczyzna.

10. Jak wyglądałby twój dzień w wiosce Muzułmanów? 
Boże, Kamana, nie! Postaram się przeżyć. I znaleźć może wspólny język z tymi normalnymi.

11. Twój najdłuższy post?
Bo ja wiem? Chyba Poukładaj swoje życie. Chyba.


Koniec. Nie nominuję nikogo. Dziękuję, miłego wieczoru. Audycja zawierała lokowanie produktu. 
~Łapa.

3 komentarze: